weer eens wat van me laaten horen. - Reisverslag uit Edwardsville, Verenigde Staten van Lucas Jonk - WaarBenJij.nu weer eens wat van me laaten horen. - Reisverslag uit Edwardsville, Verenigde Staten van Lucas Jonk - WaarBenJij.nu

weer eens wat van me laaten horen.

Blijf op de hoogte en volg Lucas

16 September 2014 | Verenigde Staten, Edwardsville

hallo allemaal! het is een tijd geleden dat ik wat van me heb laten horen dus hier komt een uitgebreid verslag.

oke de schooldag ziet er zo uit: Ik sta op om 6;30 en stap in de auto om 6;45, Becca rijdt Matt en mij dan naar school. Als ik op school ben loop ik naar mij locker op de 2de etage en doe daar mijn sporttas in en ga naar de kantine waar ik met jongens van het voetbalteam zit en met andere vrienden van me. De bel gaat om 7;20 en dan ga ik naar World Literature (Engels) eerste weken gingen goed en ik heb een B gemiddeld, we beginnen nu met grammar dus dat valt nog maar te zien of dat een B blijft. Daarna ga ik naar Modern World History, heb ik ook een B voor. Daarna naar de Lockerroom om om te kleden voor PE en dan naar een van de DRIE! ja DRIE gymzalen in de school. we doen een warming up en dan softball ofzo niet heel intensief dus ik praat 90% van de tijd met het mooiste meisje wat er rondloopt en met Kyle en Luke want je slaat de bal en wacht dan op je beurt voor 10 min maar het is een leuke klas. En oja je moet een SO maken in PE je krijgt een blad met vragen en dan moet je die beantwoorden dus dat was raar. Ok daarna ga ik naar Business and Economics leuke klas gaat goed. heb 30 min les dan pauze 30 min en dan weer 15 min les. dus dat is raar, met de lunch eet ik mn boterham en haal ik friet in de kantine en een chocolate chip cookie en ruil ik mijn brownie met Alec voor zijn water. daarna ga ik naar Algebra 2 leuke klas niet moeilijk maar moet wel opletten want ze geven hier cijfers voor je huiswerk dus je moet het doen en dat is het enige wat ik haat hier! oh en de kaas is DISGUSTING!
daarna Bio niet moeilijk meeste heb ik al gehad. daarna snel naar mijn locker sporttas halen en dan naar de kantine waar Trey (een van mijn vrienden ) met onze andere vrienden staat te wachten en hij rijdt mij naar het sportcomplex waar we training hebben. Dit is elke dag!

na de training rijd Trey me weer naar huis en doe ik mn huiswerk. Als we een wedstrijd hebben hangen Trey en Tristin bij een van hun thuis en spelen FIFA ofzo todat we weer naar school moeten om met de bus naar de andere school te gaan of om de wedstrijd op school te spelen. Het team is geweldig! iedereen is aardig en behandelt me alsof ik er al Jaren speel mijn meeste vrienden zitten in het voetbalteam en ik ontmoet veel nieuwe mensen door hun. Ik denk dat je wel kunt zeggen dat ik populair ben haha ;$.

volgend weeken heb ik geen wedstrijd dus gaan we wat met de familie doen denk ik. na het voetbalseizoen gaan Trey in ik trainen want hij is ook een Pitcher en we gaan proberen om een Pitcher van me te maken (waarschijnlijk niet lukken maar het gaat om het idee!) en anders gaan we naar de Gym. dus ja het gaat prima hier en ik mis jullie wel een beetje maar ik moet zeggen jullie worden goed vervangen haha ( Just kidding) ik mis jullie.

nou veel groetjes en liefs vanuit the USA!!!

bye,

lucas

  • 16 September 2014 - 07:26

    Mama:

    Eindelijk weer eens een verslag!! Leuk om te lezen hoe je dag op school gaat. Heel anders dan op het lyceum. Cijfers voor huiswerk haha!

  • 16 September 2014 - 21:52

    Maria:

    Heel leuk om te lezen Lucas! Fijn dat het zo goed met je gaat.
    Groetjes maar weer!

  • 16 September 2014 - 23:40

    Bart:

    Heej Lucas, dat is genieten lees ik.
    Sporten, friet eten, investeren in het mooiste meisje wat er rond loopt..... Ja ja, neefjes worden groot.

    Morgen naar Ajax - PSG. Eerste CL wedstrijd. Zal lastig worden

    Groet van Ome en die kleine rakkertjes natuurlijk

  • 17 September 2014 - 00:43

    Oma En Opa Beemster:

    Lieve Lucas,blij dat je het leuk hebt op school en met de sport.Gaat het bij je familie ook goed?Kun je het goed hebben met je "broer" en zussen?Opa"s verjaardag was heel leuk ,en hij was erg blij met jou felicitatie! Bedankt ervoor.Verder gaat alles hier z"n gangetje.Veel liefs en dikke zoen van ons beiden,tot wederhoren.Oma jonk

  • 18 September 2014 - 20:27

    Tom:

    Ha Lucas,

    Dat kinkt heel goed!
    Je maakt ons natuurlijk wel nieuwsgierig naar dat mooiste meisje van de school.....

    Wat betreft Ajax mis je niet veel. Wat dat betreft heb je een goed jaar uitgezocht :-)

    Groet,
    Ome Tom

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Edwardsville

Lucas

hier kunnen jullie zien hoe ik het met mij gaat op uitwisseling in de USA!

Actief sinds 16 Juli 2014
Verslag gelezen: 1025
Totaal aantal bezoekers 2884

Voorgaande reizen:

03 Augustus 2014 - 03 Juli 2015

Uitwisseling in USA

Landen bezocht: