nog 3 weekjes hier - Reisverslag uit Ypenburg, Nederland van Lucas Jonk - WaarBenJij.nu nog 3 weekjes hier - Reisverslag uit Ypenburg, Nederland van Lucas Jonk - WaarBenJij.nu

nog 3 weekjes hier

Blijf op de hoogte en volg Lucas

01 Augustus 2014 | Nederland, Ypenburg

hallo allemaal hier is mijn eerste verslag. Vanavond om 5 uur op schiphol zijn en om 8 uur vliegen. hopelijk krijg ik nog wat slaap vanavond maar ik denk het niet. ik ben zo zenuwachtig!

ik vlieg op Detroit en stap daar over op de vlucht naar St.Louis en daar wacht mijn familie dan om me op te halen. het is dan 2 uur middags dus ik heb dan nog een hele dag, mijn gastvader (Dan) heeft gezegd dat we wat pizza bestellen en een beetje kennis maken enzo.

ik vlieg samen met een ander jongen: Jelle, we vliegen samen naar Detroit maar hij vliegt dan door naar Kansas city volgens mij, maar ik ben allang blij dat ik niet de hele rijs alleen hoef te doen :)

koffer is ingepakt, pasport klaar, visum geregeld! kortom klaar om te gaan!

ik laat jullie wel weer wat weten als ik aangekomen ben en een computer met internet heb gevonden.

Bye,

Lucas

  • 01 Augustus 2014 - 19:41

    Alice:

    Ja en dan ga je....
    Heel veel plezier en goede reis! Ga je missen. Xx mama

  • 01 Augustus 2014 - 20:49

    Oma Gevers:

    Lieve Lucas,

    Een hele goeie reis we denken aan je!!!!
    liefs van oma en opa

  • 02 Augustus 2014 - 15:24

    Eric:

    Vandaag een drukke reisdag en straks de familie ontmoeten! Jou wacht een 'warm' onthaal. Even door de slaap heen en morgen lekker uitslapen. Wees jezelf en succes met het Engels!
    Papa

  • 03 Augustus 2014 - 19:29

    Tom, Hedwig & Kids:

    Aan de foto's te zien ben je goed aangekomen.
    Ze hebben wel het verkeerde shirt ingelijst!

    Veel plezier kerel!

  • 04 Augustus 2014 - 10:38

    Laurine:

    success luc!! en veell plezier!
    de familie zag der heel lief en aardig uit, en ik zag dat je een cadeautje kreeg??
    wij zijn nu bij oma ook gezellig.
    btw doe je best bij het voetbalteam he! wel fftjes laten weten of je der in zit.
    we bellen snel toch?! t is wel lekker rustig zonder je...
    we zullen je missen.

    knuffelss je zuss <3

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Ypenburg

Lucas

hier kunnen jullie zien hoe ik het met mij gaat op uitwisseling in de USA!

Actief sinds 16 Juli 2014
Verslag gelezen: 284
Totaal aantal bezoekers 2885

Voorgaande reizen:

03 Augustus 2014 - 03 Juli 2015

Uitwisseling in USA

Landen bezocht: