eerste paar dagen - Reisverslag uit Edwardsville, Verenigde Staten van Lucas Jonk - WaarBenJij.nu eerste paar dagen - Reisverslag uit Edwardsville, Verenigde Staten van Lucas Jonk - WaarBenJij.nu

eerste paar dagen

Blijf op de hoogte en volg Lucas

06 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Edwardsville

hoi iedereen!
de eerste paar dagen waren super. De vlucht was oke, vloog samen met jelle naar Detroit alles ging prima maar mijn vlucht was verplaatst naa een andere gate dus dat was ff stressen, half uur vertraging vlogen we eindelijk naar St.Louis waar Becca, Matt en Dan op mij stonden te wachten met een poster met Welcome Lucas met de Arch van St. Louis en het Cardinals logo en een luchtballon het was erg mooi. daarna reden we naar huis waar Missy en Lori stonden te wachten en mij een warm welkom gaven. we ging kort daarna naar een pizza restaurant en Kayanna kwam ook. ze gaven me een glas en t shirt omdat ik Dewie's als eerste restaurant in de vs had gekozen, daarna keken we nog wat tv en ging ik naar bed want ik was uitgeput!

2e dag
bleven we een beetje rond het huis hangen en gingen we in de namiddag naar het park overgooien met een frisbee en met een Football samen met Matt Missy en Dan en we zijn naar het park gefietst btw en het was warm! daarnaa aten we spagetti en Missy huurde 2 films die we keken, ze waren leuk.

vandaag ging ik naar de school om mijn vakken te kiezen en met de coach te praten over wanneer de trainingen zijn. mijn vakken zijn: Bio Ak Gym Eco Wis en Engels. daarna gaf de onderdirecteur me een tour door de school die echt 5x zo groot is als Lyceum! ze hebben 3 gymzalen in hetzelfde gebouw als die van de klaslokalen, die trouwens erg onoverzichtelijk zijn als je het systeem niet snapt dus ik zal nog wel een paar keer verdwalen haha. daarna ginen we naar de AT&T en nu heb ik dus een Amerikaans nummer dus dat is cool. daarna gingen we naar Arbys en had ik een cheesburger. later in de middag ging Becca me de stad/dorp achtig laten zien, dus we zijn door heel edwardsville gereden en ze had me allles laten zien en we zijn ook nog naar een klein ander stadje gereden in de buurt. toen gingen Becca en ik schoenen kopen voor mij dus ik heb nu dus weer lekker mijn oude vertrouwde zwarte all stars :] daarna aten we kebab en rijst en de vriend van Missy kwam en hij vond voetbal ook leuk dus hebben we wat gevoetbald. morgen heb ik mijn eerste tryout voor voetbal dus ik hoop dat het goed gaat. nou jullie horen wel weer van mij binnenkort!

see jah!

  • 06 Augustus 2014 - 07:11

    Tom:

    Cool Luuc!
    Succes morgen. Laat ze de Nederlandse voetbalschool maar eens zien. Zet 'm op!

  • 06 Augustus 2014 - 11:38

    Laurine :

    Super gaaf luc! Doe je best he!


  • 06 Augustus 2014 - 11:39

    Maria:

    Ontzettend leuk om te lezen Lucas. Veel succes vandaag.
    Ook van oma en Roos.

  • 06 Augustus 2014 - 19:12

    Mama:

    Leuk verslag van je eerste dagen. Veel nieuwe leuke indrukken. Succes met de training, lekker ballen!

  • 06 Augustus 2014 - 19:27

    Wouter-Jan:

    Super Luke" Genieten ervan!

  • 11 Augustus 2014 - 18:37

    Oma Jonk:

    Hoi Lucas,
    Wat beleef je zo in een week veel!De dag van je vertrek heb ik de hele dag 'n kaarsje laten branden,dat je 'n voorspoedige reis zou hebben.Maar zo te lezen ging alles prima.
    Je hebt wel geboft met zo'n leuke gastfamilie.Nu a.s.naar school,allemaal nieuwe dingen,en alles in 't Engels,maar ook dat went.nou dat was 't zo'n beetje.
    Veel Beemsterse groeten en dikke knuffels,ook van opa.
    Oma Jonk.


  • 12 Augustus 2014 - 13:53

    Oma Gevers:

    Lieve Lucas,

    Je site was een paar dagen uit de lucht maar gelukkig ben je er weer.
    Fijn om te lezen dat tot nu toe alles goed gegaan is, ook het overstappen viel mee..
    Je hebt een leuk verslag geschreven met veel nieuws
    We zijn reuze nieuwsgierig naar je verdere avonturen en hoe is het met voetballen afgelopen??
    Heb je mijn mailtje al gekregen?
    Veel liefs en veel plezier van oma en opa Gevers

  • 14 Augustus 2014 - 21:02

    Inge:

    Hey Lucas,

    Je zit nu bijna twee weken in Amerika. We zijn reuze benieuwd naar je nieuwe verhalen. Op de foto's die we doorgestuurd krijgen zie je er in ieder geval relaxed uit.
    Geniet lekker daar en succes op je nieuwe school.
    Groetjes van ons!

  • 25 Augustus 2014 - 21:07

    Spencer:

    Lieve Lucas,

    Ik mis je heel erg. Kom je gauw terug? Eigenlijk moet ik nu slapen maar omdat ik jou mis kan ik niet slapen en mocht ik van pappa dit berichtje sturen .

    En wat voor speelgoed is er in Amerika? En heb je al grote pizza's gegeten? En is het een groot huis?

    Stuur je ook een berichtje terug?

    Groetjes Spencer

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Edwardsville

Lucas

hier kunnen jullie zien hoe ik het met mij gaat op uitwisseling in de USA!

Actief sinds 16 Juli 2014
Verslag gelezen: 263
Totaal aantal bezoekers 2882

Voorgaande reizen:

03 Augustus 2014 - 03 Juli 2015

Uitwisseling in USA

Landen bezocht: